lauantai 13. huhtikuuta 2013

Haastetta!

Emmi (http://emilianoora.blogspot.fi/) haastoi mut tähän, joten täältä nyt sit tulee!

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
4. Haastetun pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.

11 asiaa itsestäni:

1. Oon hirveen kärsimätön. Mun on pakko saada kaikki nyt tai heti :-D
2. Musta tuntuu että oon vähän hukassa tällä hetkellä. Oon kyllästyny mun työhön, mutta opiskelupaikkaa (tai no oikeastaan unelma-ammattia) ei näytä löytyvän. Haluun kuitenkin olla sit ihan varma alasta kun lähden opiskelemaan, ettei sitten tarvii alkaa vaihtelee kouluja kesken kaiken. 

3. Rakastan matkustelua! Mun on P A K K O päästä ens kesänä taas johonkin reissuun!
4. Oon kyllästyny mun hiuksiin, vaikka just kävin kampaajalla leikkaamassa ja värjäämässä sekä raidottamassa. Ehkä pakko laittaa tänään jotain uutta värii..
5. Tästä päivästä puheenollen, luvassa on kauan odotettu Whiteout 2013 Kaapelitehtaalla!!

6. Rakastan viettää aikaa yksin. Varsinkin kun tekee työtä, missä parhaimillaan asioi n. 1000 ihmisen kanssa,  niin  arvostus omaan aikaan on kasvanut suuresti. 
7. En selviäis päivääkään ilman musiikkia. 
8. Mä haluan mun polven jo kuntoon! Oon nyt ollu tässä enemmän tai vähemmän polvivammanen viime syyskuusta alkaen leikkauksen jälkeen, eikä vieläkään tää oo parantunut täysin ja tää alkaa jo käydä hermoon kun mitään ei pysty tehdä kunnolla.
9. Viime vuonna aloin oikeestaan vasta kunnolla arvostamaan mun ystäviä. Sattui kaikennäkösiä vastoinkäymisiä, ja ihmiset joita piti hyvinä ystävinään petti, jolloin aloin huomaamaan ketkä on mun oikeita ystäviä.
10.  Edellisen kohdan takia mun on myös nykyään aika vaikea luottaa ihmisiin. 
11. Pelkään rakastua. 


Kos < 3

Sitten Emmin kysymykset: 

1. Ootko koskaan ollut rakastunu? Ootko tällä hetkellä? 
Mä luulin olevani joskus rakastunut, mutta tällein jälkikäteen ajattelen, en usko että se oli rakkautta. Ja en ole tällä hetkellä rakastunut. 
2.Mitä teit illalla viimeks ennenku menit nukkumaan?
Olin eilen mun vanhemmilla yökyläilemässä, joten taisin kai höpistä äitin kanssa jotain.
3. Millasena luulet, että muut ihmiset näkee sut?
Veikkaan, että aika positiivisena ihmisenä. Oon myös usein kuullu, että vaikutan aika hölmöltä hyvällä (?!?) tavalla...
4. Haluatko mennä naimisiin jonain päivänä? Entä haluatko lapsia?
Mulle sinänsä naimisiin meno ei oo mikään "must" juttu, mutta oishan ihan kiva saada viettää yks päivä prinsessana..Ja päästä häämatkalle ja pitää polttarit! Kai mä sit haluun.. Lapsista en oo niin varma. Mua pelottaa synnytys ja tällähetkellä ainakin lapset kammottaa mua suuresti enkä tiedä miten niiden (varsinkin pikkuvauvojen) kanssa pitäis toimia.

Unelma hääpuku ois tietysti Vera Wangin suunnittelema!
5. Itketkö helposti?
Itken. Eilen taisin vähän tihrustaa kun katoin Gleetä. :-D
6. Miten löysit lempi bändisi/artistisi?
Apua! Vaikee kysymys, kun mulla on tällä hetkellä niin monta lempparia! Melkein kaikki oon tainnu kyllä löytää kavereiden kautta, tai sit bongaillu Youtubesta ihan vahingossa. 
7. 2 asiaa joita oot joskus säihkähtänyt. 
Pelästyin, kun kuulin että joudun siihen polvileikkaukseen. Varsinkin kun ne ekaksi meinas tehä sen ilman nukutusta ja mun ois pitäny siinä katella kun ne avaa sen ja kaikkea, hyi! Toinen asia, mitä oon oikeesti pelänny tosi paljon oli se, kun tulin joskus kaksi vuotta sitten kotiin kaverin YO-juhlista ja yks mies lähti seuraamaan mua ja tuli vielä koputtelemaan rapun ovellekkin.. 
8. Uskotko, että tuut joskus saavuttamaan sun suurimman haaveen? 
Kyllä. Heti vaan kun keksin sen. 
9. Onko sulla tatuointi? Millainen? Jos ei niin haluaisitko ja millaisen? 
Ei ole vielä, mutta mulla on ollut hirvee tatskakuume jo yli vuoden! Kesän jälkeen jos uskaltais jotain ottaa.. ;) 
10. Mistä asioista et pidä itsessäsi? 
Just toi mun aikasemmin mainittu kärsimättömyys nyt ainakin. 
11. Minkälainen on unelmaminäsi? 
Yksinkertaisesti unelmaminäni on onnellinen minä :) 
























Näinkin mukavasti alkoi perjantai-aamu :)
Toivottavasti viikonloppu menee mulla ja teillä hiukan paremmin! 

2 kommenttia:

  1. Nämä haastepostaukset on kyllä ihan parhaita, näistä oppii kaikkea kivaa uutta bloggaajasta! :)
    ja ohoh, menikö ipod rikki?

    http://mmilya.blogspot.fi <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on niin totta! :)
      Se mun iPod on jumissa jossain viemäreissä.. vissiin liian kova imukyky mun pöntöllä haha :-D

      Mä käyn tsekkaamassa ton sun blogin!

      Poista