sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Don't Run Away

Huh, mikä viikko takana!
Tällä viikolla oon ollu vaan kahtena päivänä töissä, niin on saanut vähän lomailla mikä on aina ihan mukavaa, kun harvemmin näitä kahta päivää pidempiä lomia on sattunut kohdalle (KESÄ JA VIIDEN VIIKON LOMA TULE JO!!).

Maanantaina käytiin vähän shoppailemassa, mutta ajattelin tehdä niistä taas postauksen erikseen, kun muutenkin oon saanut kaikkea uutta ja kivaa mm. Ellokselta ja Nelly.comista.. :-D


Mun lempparisalaatti!
Niin hyvää ja täyttävää, eikä tarvii muuta kun perus salaattiainekset, kukkakaalia, fetajuustoa ja keittokinkkua!

Tiistaina jännittelin kotona Lukko-Jokerit peliä, mikä ei kylläkään päättynyt mieleisiin lukemiin, mutta jännä matsi oli!

Laatu taas mitä mahtavin.. 

Torstaina loma alkoi mukavasti työpaikkabileillä. Oltiin siis alottelemassa mun työpaikan VIP-tiloissa ja saunoilla, oon kyllä niin onnekas, että mulla on näin mahtavia työkavereita!Iltaa jatkettiin sitten märskyn jälkeen Molly Malonesissa ja sen jälkeen vielä jatkoilla työkavereilla. Venähti taas "vähän" ja taisinki olla joskus 7 aikaan aamulla kotona...


Perjantaina käytiin vanhempien kanssa mun mummilla syömässä, vaihtamassa kuulumisia ja myös moikkaamassa mun siskon hoidossa olevaa ihanaa hauvelia :) 

Lauantaina sitten tilanne lähti taas tylsyyden vuoks vähän käsistä ja löysinkin itseni illalla Ruoholahdesta alottelemasta ja iltaa jatkettiin taas Mollyyn.. 

Joulutorttuja pääsiäisenä.. 

Sunnuntai onkin mennyt vanhoja Bones-jaksoja katellessa. Yks parhaimmista sarjoista ikinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti