maanantai 15. huhtikuuta 2013

Something about me

MINÄ
Nimi - Jenni
Ikä - 20
Syntymäpäivä - 15.7.1992
Horoskooppi - Rapu
Koulu/työpaikka - Työskentelen asiakaspalvelussa liikuntakeskuksessa.
Asuinpaikka - Helsinki
Luonne lyhyesti - Iloinen, hymyilen paljon, vaikea.
Parasta ulkonäössäsi - Silmät
Lempialkoholijuomasi - Midori Sour





MIELIPITEITÄ
Pidätkö enemmän lumi- vai vesisateesta? - Riippuu aikalailla tilanteesta. Kesällä vesisade voi olla kivaakin, kunhan vettä ei tuu koko kesää. Vastaan kai siis vesisade. 
Mistä musiikista pidät? - En jaksa alkaa erottelemaan tähän, koska mulla on niin laaja musiikkimaku. En nyt kuitenkaan mitään metallia kuuntele, mutta kaikki muu aikalailla menee.
Mikä on lempi vuodenaikasi ja miksi juuri se on ylitse muiden? - Aurinkoa rakastavana pakko sanoa kesä. Nykyään Suomen kesäkään ei riitä, vaan pakko päästä aina ulkomaille. Ehdotuksia ens kesän viiden viikon kesälomareissulle otetaan vastaan!
Minkälaisista elokuvista pidät? - Kaikista muista, paitsi jostain sci-fi jutuista.
Pidätkö jonkun maan kulttuurista erityisen paljon? - Oon oppinut tykkäämään kreikkalaisesta kulttuurista ihan hirveästi. 




Kesä & Rodos < 3 

ULKONÄÖSTÄSI
Kuinka pitkä olet? - n. 167cm
Minkälaiset hiukset sinulla on? - Vaaleat, tosi pitkät. 
Silmät ovat sielun peili, minkälaiset silmät omistat? - No nää on aika jännän väriset :D normaalissa valossa vihreät mut esim. auringonvalossa ne voi näyttää ihan sinisiltä. Onks nää sit sinivihreät?
Pidätkö hymystäsi? - En mä sitä vihaakkaan.
Mistä pidät ja et pidä ulkonäössäsi? - Pidän mun silmistä ja hiuksista mutta en pidä jaloistani. 
















RUOKA
Eksoottisin ruoka jota olet maistanut/syönyt? - Oon niin nirso, että en oo hirveesti maistellu eksoottisia ruokia..Kiinalaisesta kyllä tykkään!
Onko sinulla erikoisruokavalio? - Ei ole
Mistä juomista pidät? - Vastapuristetut mehut on herkkuu!
Mitä ajattelit syödä tänään? - Ajattelin tehdä kana-caesar- fetasalaatin. 

RANDOM
Pyöräiletkö paljon? - En. En ees tiedä onko mun pyörä enää tallessa tuolla varastossa.
Mitä musiikki merkitsee sinulle? - Se merkitsee mulle paljon. En vois elää päivääkään ilman musiikkia. 
Harrastatko mitään vakituisesti? - Käyn MTV-tanssitunneilla.
Haluaisitko aloittaa jonkun harrastuksen? - Haluisin alottaa vaikka mitä! Aika vaan ei riitä :( 



Footlightin kevätnäytös joskus vuonna 2009..
Teemana oli Alice in Wonderland!
KOTISI
Asutko vanhempiesi luona? - En. Oon asunut 18-vuotiaasta asti yksin. 
Ketä perheeseesi kuuluu? - Äiti, isi ja isosisko (+ ja sen koira!)
Vietätkö paljon aikaa kotonasi? - No en oikeestaan. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Onko kotisi kodikas? - Kodikkaampikin voisi olla..
Mitä muuttaisit kodissasi? - Haluisin yksiön sijasta kaksion.
Millaisessa talossa asut? - Kerrostalossa.



Dream house,
merenrannalla asuminen on yks mun suurimmista unelmista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti