torstai 9. toukokuuta 2013

Oon hauras kuin viljaa ja toivon et löydät mut pellolta, vaik meit on miljoona.

Heippa!
En oo kerennyt päivittelemään tänne mitään kuulumisia pitkään aikaan kun on ollut hirvee kiire töiden ja muiden juttujen kanssa.
Alotetaan nyt sitten vaikka vapusta. Mun vappu oli niiiiiin mahtava kun voi vaan olla!
Oltiin grillaamassa ja alottelemassa Oulunkylässä ja näin pitkästä aikaan maailman ihanimpia ihmisiä.
Sen jälkeen lähettiin käymään Mascotissa kattomassa St. Rastan keikka, jonka jälkeen lähdettiin osan porukan kanssa vielä Otaniemeen joihinkin kotibileisiin. Menoa ja vilskettä siis riitti, ja kestikin tovin, että tosta vapusta selvittiin, hah.

Ainut julkaisukelpoinen kuva vapusta, vaikka kuvia mun kännykässä on lähemmäks 50.. :D 

 Vapun jälkeen ei oikeestaan oo tapahtunut mitään ihmeellistä. Töitä on taas riittänyt enemmän kuin tarpeeksi ja vapaa-aika on mennyt kavereiden kanssa lähinnä pelejä katellen.
Eilen alko mun kesä virallisesti! Mentiin picnicille nauttimaan +20 asteisesta säästä ja auringosta!

Pure love



New girl on mun yks ehdottomista lemppareista!
"Please take that thing off. You look like a homeless pencil" :D

Ens viikoks on taas kaikkia kivoja juttuja luvassa!
Tiistaina lähen käymään etelänlomalla Tallinnassa ja viikonloppuna hyvästellään läksäreiden muodossa mun parhaiden kavereiden koti Jakomäessä. :D

Ihanaa loppuviikkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti